Am analizat si mai atent atentia pentru clienti. Este important in ce moment angajatii sunt disponibili, cat de pregatiti sunt, daca raspund la intrebari politicos si politicos si, bineinteles, daca canalele de contact sunt gratuite. In primul rand, este izbitor faptul ca nu exista o linie telefonica telefonica.
Cu toate acestea, acest lucru ar putea trece peste, deoarece la urma urmei, exista un chat live, care este oferit dupa experientele noastre 22BET chiar si in limba germana. In plus, diverse adrese de e-mail sunt oferite pentru contact. Desi 22BET nu se califica drept cel mai bun furnizor de carti sportive cu aceste canale de contact, totul este inca acolo. Deoarece chat-ul live s-a dezvoltat in ultimii ani pana la cea mai importanta optiune de contact si, prin urmare, nu ar trebui sa lipseasca din experienta noastra in vreo casa de pariuri.
Am dori in special sa laudam faptul ca am putut alege limba in testul nostru 22BET la Live Chat, iar angajatul ne-a salutat imediat in germana. Acest lucru este deosebit de important daca Tipperul nu vorbeste o limba straina. Personalul s-a aratat competent si politicos si a putut raspunde usor la intrebarile adresate.
Oarecum negativ este faptul ca nu exista inca o sectiune de intrebari frecvente pe site-ul web. Acest lucru este probabil pentru ca casa de pariuri este inca atat de noua pe piata. Pentru ca nici nu am putut gasi stiri despre sport. Presupunem ca zona de intrebari frecvente va fi in curand imbunatatita si acordata datorita chat-ului live in limba germana.